maandag 27 maart 2017

Diva 309

In de laatste nieuwsbrief van het hoofdkwartier van de Zentangle methode, hadden Maria en Thomas weer een nieuw patroontje ontworpen, genaamd Noom.
Ik vind het wel weer een randpatroontje, maar wel erg leuk.
Nu doe ik ook mee aan de Traveling Tangle Project en dan maak je een halve tile voor iemand en die moet hem afmaken en vice versa.

De opdracht van deze maand was cirkels, dus een zendala.
Ik kreeg van Karen Kine een half gemaakte zendala die ik af mag maken en houden.
NU wilde ik  er toch al een soort rand in maken en heb deze nu beiden gecombineerd en ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt!

De 1e foto is van hoe ik het ontvangen heb en de 2e hoe ik het afgemaakt heb met in de buitenrand het patroontje Noom.





9 opmerkingen:

  1. You have made this into a lovely border and the detail in the Pokeroot is fabulous.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I used Noom as a similar border, Carmela. I do like the extra room you left between Noon and the interior tangle and the double outer border.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Carmela, nice to visit with you again. Your Zendala makes me think it is a plate full of cherries like they serve in a restaurant with the large outter edge. Your Noom is drawn very nice with extra room so it's not crowded. Very nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, die reactie van Duane en het lijkt inderdaad wel op een bord kersen :-) Ik vind het mooi en je hebt meteen twee vliegen in één klap :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit een prachtige Zendala, een mooie combinatie met een bijzonder mooie getekende Noom!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW...wat een prachtige zendala is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great how even you drew Noom in the round!

    BeantwoordenVerwijderen