zaterdag 26 maart 2016

Square One Knightbridge

Knightbridge was het item van vrijdag.
Eigenlijk is het gewoon een zwart/witte blok.
Je mag het ook met andere patroontjes vermengen, maar ik heb geprobeerd er wat variatie in te brengen.
Eigenlijk gek, vroeger vond ik Monotangles net het moeilijkste, nu maak ik het meestal als er een patroontje werd gegeven.
Wel probeer ik er iets anders mee te doen.

deze keer wilde ik rond werken en had eerst een grote cirkel opgezet, maar toch besloten deze uit te gummen en er 5 kleine voor in de plaats te zetten.
In iedere cirkel heb ik geprobeerd er net een iets andere vorm aan te geven en dan moet alles nog met elkaar verbonden worden, nou ja, moet, het is mooier vind ik.

Hoe meer ik er mee bezig was hoe meer plezier ik er in had, alhoewel het eindresultaat niet echt spectaculair is.
Al met al vind ik hem toch grappig.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten