maandag 21 maart 2016

Diva Challenge 260

Een monotangle met Shattuck was de weekuitdaging.
Nou dat bleek nog niet zo simpel als ik dacht.
Ik heb het patroontje wel al eens gebruikt en vind het eigenlijk ook wel leuk, maar om er een monotamgle mee te maken was lastig, vond ik.

Om het wat spannender te maken heb ik er high lights in gezet en  at meer krullen gebruikt en de tussenlijntjes gevuld.

Dit is de 2e poging en ik moet tot mijn schande bekennen dat ik de 1e keer een bladzijde iit mijn mooie boekje gescheurd heb.
Echt tevreden ben ik niet, maar het  het beste wat ik er uit kreeg vandaag............




14 opmerkingen:

  1. Ik vind zwart/wit ideaal voor deze uitdaging en dat heb je mooi gedaan, "de highlights" geven echt een meerwaarde aan je tile

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fun tile. I see seedlings springing up from the earth.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very interesting way to use Shattuck. Your work and the others I've seen today are making me feel very uncreative, but I still enjoyed the process.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit leuk, met die highlights en krullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the contrast in this tile.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond het ook best lastig. Jouw eindresultaat ziet er leuk uit, mede door de highlights. Die geven de tile een levendige 'look'.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I like the more pointed shape of your Shattuck and the simmer is always something that I notice and enjoy.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. i like the shine on this and the evenness of your stripes, enviably neat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful tile! I like that variation of Shattuck!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your tile just made me smile - I love your way of tangling Shattuck very much :-)

    BeantwoordenVerwijderen