dinsdag 25 augustus 2015

TBO Zendala Dare 107



En het is weer dinsdag en dan hebben we de uitdaging van Erin Koetze van The Bright Owl.
De sjabloon was al een mooie bloemvorm en toch vond ik het niet gemakkelijk om er iets in te zetten.
Ik dacht.............ik doe eens gek en ga een patroontje erin zetten wat ik pas in de Tangle Agenda gezet heb en wel Intertwine.
In verband met de niet geheel ovale vorm werd de uitvoering ietsjes anders, maar daarom vind ik het niet minder leuk geworden. Al klopt hij niet geheel met de Step out.

In de buitenste blaadjes heb ik een variatie op Bilt gemaakt.
Daarna vond ik het niet helemaal af en heb tussen de blaadjes Thing in the middle of a thing gezet.
 Nog wat schaduw aangebracht en hoewel het geheel een totaal andere vorm heeft gekregen vind ik hem toch geslaagd.
Leuk ook door de patroontjes die ik eigenlijk zelden gebruik.
Kijk en oordeel zelf!


                                   

                                                   en de sjabloon.






















8 opmerkingen:

  1. I like the additions around the outer petals and I really love the center design.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely! The center design is really unusual and works well with the outside "leaves"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You really made this template your own. Nice work.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond het ook lastig om een begin te vinden voor de bloemblaadjes. Leuk dat je 'thing in the middle' hebt gebruikt, ik vergeet die steeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absolutely beautiful zendala! Great way of using the template in this way! Very creative!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the additions, and that middle is really intricate--Fabulous.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very nice! The center is complex and interesting.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow. love how you made a Punzel knot! Beautifully done!

    BeantwoordenVerwijderen