woensdag 3 juni 2015

String Thing 95

Voor deze week moesten we string 96 gebruiken die eigenlijk alleen aan de rand uit 2 elkaar snijdende bogen bestond en zo helemaal aan de binnenkant rondom.
Toen bekeek ik de opgegeven patroontjes en ja, dan word het weer inschatten wat je zelf denkt wat leuk waar staat........
Ik heb 3 van de 4 opgegeven patroontjes gebruikt en wel een soort omlijsting van Onomato gemaakt, in de opening ertussen een Nzeppelbloem en in het midden Bulbz.
Alle patroontjes moeten het eigenlijk hebben van het schaduwen en dat is niet altijd even gemakkelijk.
Het valt me op dat ik de laatste week aan de luchtige kant ben met mijn werk en zo vind ik deze ook.





2 opmerkingen:

  1. You did the string in a beautiful way! Very nice details! Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pretty details, very light and airy. Thanks so much for giving bublz a try. :)

    BeantwoordenVerwijderen