woensdag 27 februari 2019

Wintersjabloon

Cora van Diem had weer een winter sjabloon voor ons gemaakt. Deze keer 2 verschillende sjablonen.
Een bestond uit 4 sneeuw mannen die je kon vullen met patroontjes.
Voor degene die er niet van houden om dat te doen, zoals ik,een sjabloon met alleen maar cirkels.
Die heb ik genomen.
Gewoon in het centrum gestart met tekenen en dat werd en bloem. Vandaar uit gewoon zonder patroon in mijn hoofd is zonder denken verder gegaan. Dat werden ook bloemen. Toen de buitenste cirkels. Eigenlijk wilde ik er een patroon in maken dat ook nog niet kon, maar kwam niet echt iets tegen. Toen viel mij oog op Ratoon. Dit is een vrij nieuw officieel patroon en of het nu goed hierin past weet ik niet. Toen heen ik in de kleine cirkels ook maar bloemen gezet.
Dus het is eigenlijk een voorjaarszendala geworden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten