zondag 19 november 2017

Ster Mandala

Voor onze online mandalaclub verzint een van de leden altijd een maandthema en deze keer was het Margriet die een thema verzon.
Omdat Kerst er aan komt  lek het haar leuk een ster te maken, al dan niet met kerstboom en in een 4, 6 of 8 deling.
Nou vond ik een 6 deling wel mooi en handig, dus dat werd het. Ik heb van de grote ster de punten gebruikt om kerstboompjes te maken en het midden dan maar in een ster veranderd ( niet zo heel symmetrisch zie ik nu)
Er tussen in had ik bollen getekend die ik eigenlijk als kerstballen wou gebruiken, maar vond het toch leuker er gemstones van te maken.

Ben blij dat kerstbomen groen zijn, dus mijn favoriete kleur is weer alom aanwezig! hahaha

Hoop dat jullie het een leuke bijdrage vinden om de clubhome te sieren in de decembermaand.



1 opmerking:

  1. Deze zou het perfect doen als kerstkaart.
    De kerstboompjes vind ik zeer geslaagd!
    Heel mooi Carmela!

    BeantwoordenVerwijderen