maandag 14 augustus 2017

Diva 329

Omdat Laura van de Diva nog vakantie heeft was er weer een gastblogger die de uitdaging van vandaag mocht verzinnen.
Het was deze keer Marguerita Samana een Nederlands CZT.
Erg leuk.
Zij had als opdracht om vanuit het Primer boek van Rick en Maria Fragment D1 te gebruiken en had er zelf verschillende voorbeelden in verschillende vormen bij gemaakt.

Er was ook een Zendala bij en aangezien dat mijn favoriet is, wilde ik dat gaan doen, maar................ik kreeg het niet klaar het fragment in gebogen vorm een beetje leuk te krijgen.
Dus dat heb ik maar los gelaten...

Daarna gewoon een 4kante tile genomen, daar een raster op gemaakt en in het centrum begonnen, vandaar ontspon het zich verder.

Toen heb ik de verschillende delen van het fragment ingevuld en aan de buitenkant een beetje rondere vorm rand  gemaakt met veel lijnen. Dan wat potloodschaduw aangebracht.

Hmmmm, niet helemaal wat ik ervan verwacht had.


7 opmerkingen:

  1. Creative use of squares, Carmela, with the squares inside the square, inside the square! Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very cool concept. In English, when someone my ahe says something is "cool:, that's a good thing. 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zal ik dan ook maar 'cool' zeggen? Leuke compositie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You combined many different D1 variations effectively. I like that your inner tile is not centered,makes it all more fun and easy-going!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Carmela. Nice going with D-1 frag. You showed that there are several different ways to do it. Good work.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful tile! Very creative use of the fragment D1!

    BeantwoordenVerwijderen