zondag 18 juni 2017

Mandala 6 deling Juni

Voor de maand Juni had Joke voor ons een opdracht uitgedacht.
Het moest een 6 delige mandala worden en hoe en wat mocht je zelf uitmaken.
Nou...... dit is een 6 deling en in iedere "rand' heb ik eerst een zentangle patroontje met mijn nieuwe gelstiften getekend.
Daarna heb ik er met mijn karisma potloden, de kleur van het stiftje in gekleurd.
Ook heb ik er voor gezorgd dat ik maar 6 kleuren heb gebruikt.
Het is een bloemen Mandala geworden.

Ik had hem al een tijdje getekend klaar liggen, maar er kwam telkens iets tussen om te kleuren. Aangezien het vandaag te heet was om buiten iets te doen ben ik er lekker mee bezig geweest en is hij nu tot mijn volle tevredenheid klaar.
hopenlijk kan hij jullie ook bekoren.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten