dinsdag 2 mei 2017

Diva 314

De 1e maandag, dus weer een patroontje van een ander, waar we mee mogen spelen.
Vandaag  Scallamps van Sarah Uram.
Ik weet niet wat het precies moet voorstellen of waar het vandaan komt, aar ik vind het erg leuk.
Het lijkt wat op een Kerstbal of ui of wat je er maar in wil zien.
Eerst heb ik even naar het videofilmpje gekeken van de step-out en het bleek erg simpel als je het even door hebt.

Ik heb ze in beide richtingen gezet en wat versiert met Printemps.
Aan de bovenkant heb ik wat Zinger gemaakt en ik ben Happy met mijn resultaat.




14 opmerkingen:

  1. Your wraps are so graceful on your Scallamps, Carmela. I really like your tile!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een hele mooie en originele uitvoering van Scallamps, vrolijk en heel speels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Carmela, Very very nice. I really like the accents you gave Scallamps. Very well done. by the way, go back to my blog and check out the reply I made to your comments there.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo van twee richtingen!
    Mooi uitgevoerd, ik snap dat je happy bent met het resultaat 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful delicate Scallamp composition!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan én origineel, om 2 Scallamps zo te tekenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful tile! I like how you made it look floral.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous! Thanks for trying my tangle!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful combination, Carmela! Love the little Zingers popping out of the top. Axxx

    BeantwoordenVerwijderen