dinsdag 18 april 2017

Lente Challenges

Bij de Mandalaclub was de april uitdaging om een lentebloem te maken.
Het voorbeeld was een narcis, maar toch mocht je ook een andere lentebloem nemen.
Mijn plan was om iets met viooltjes te doen, maar dit was me te moeilijk.
daarna heb ik nog even gedacht over magnoliabloemen, maar ook dit verdween in de prullenbak.
Daarna maar een narcis vanaf het voorbeeld gemaakt.
En nu ik hem bezie ben ik er wel happy mee.




Bij de Zentangle club was de lente-uitdaging door Cora opgezet en ook een met de regenboogkleuren, omdat de lente bloemetjes ook  die kleurtjes hebben, zoals krokusjes, blauwe druifjes en narcisjes.
Cora had een vlakverdeling voor ons gemaakt en die heb ik uitgeprint.
Ik heb met brush stift de vlakken gekleurd zoals voorgeschreven en in de vlakjes met dunnere stift patroontjes gezet.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten