dinsdag 21 maart 2017

Diva 308

Deze week weer eens terug nar de begintijd.
De uitdaging was om weer eens een creatie te maken met patroontjes die je gemakkelijk af gingen en die je eigenlijk vaker gebruikt omdat het ook je favoriet is.
Nu van mij is een van de grootste favorieten Betweed en dat is ook een patroontje wat ik als een van de eersten heb leren maken.
Toen ze dit patroontje ontwierpen maakten ze een video van de step out en die heb ik telkens mee getekend met de getoonde stappen van de video.
Vandaar dat het me gemakkelijk af gaat, ik het leuk vind en het een grote favoriet is.
Ik wilde er toch iets anders mee doen en heb het in verschillende variaties verwerkt.
Ook de zendala vorm ligt mij het beste, dus ook dat maar gedaan ;-)))



10 opmerkingen:

  1. Zendallas are so nice to work in. Your Betweed looks lovely and the heart edging is nice as well.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your Zendala is lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie variaties met betweed, prachtige zendala!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou ook erg veel van Zendala's, deze is echt prachtig getekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed dat je toch meedoet!!! En dan nog wel met zo'n origineel iets!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Carmela; your work is just very beautiful. I enjoy it everytime I look at your blog. I love the concentric rings on this Zendala you made and it's made with depth; the shading is wonderful and makes each ring look like they are separate from each other. Truly an inspiration.

    BeantwoordenVerwijderen