zondag 13 november 2016

DZS November Duotegeltje

De november opdracht  van onze Dutch Zentangle Swap groep was een leuke:een duotegeltje maken.


Het is een beetje in navolging van de Traveling Tangle Project.
Je moet dan een opzet op en tile maken en je mag daar de helft zelf van maken, dan opsturen naar je gekregen adres van ook een mede tangelaar en die moet hem dan afmaken.
Bij het TTP is het meestal zo dat je dezelfde persoon krijgt waar je mee "swapt"

Hier was het verschillend.
de opdracht was verder om te kiezen uit 3 verschillende strings en je moest in jouw helft 1 patroontje gebruiken dat met de voorletter begon van de ontvangster.

Ik moest het voor Andrea maken en koos voor string 117 en het patroontje  Afterglo en stuurde dit 2 november naar har op.





Zelf kreeg ik deze week  mijn duotegel van Annemarie.
Mooi half gevuld en hier en daar een mooie groenen kleur, waarvoor mijn grote dank ;-)))
Ook zij koos voor  string 117, maar zij  draaide hem om.
Helaas ben ik vergeten een foto van het begin te maken. Hopelijk heeft zij dat nog en kan ik het alsnog tonen hier.
Ik heb er naar gekeken en gekeken en ineens ben ik begonnen met de lus te vullen.
Daarna heb ik de uiteinden van Cadent doorgetrokken en toen vulde de rest zich vanzelf.

Toch echt altijd een hele uitdaging om iets af te maken dat iemand anders begonnen is.


Start van Annemarie




Resultaat na mijn aanvulling




Geen opmerkingen:

Een reactie posten