zondag 23 oktober 2016

FB Challenge van Arja

Arja de Lange van Elefantangle had een Facebookuitdaging voor ons gemaakt en die bestond uit:

Een string gekozen uit 3 voorbeelden en 2 patroontjes uit de 3 basispatroontjes Hollibaugh, Printemps en Crescent Moon.

Verder moest je je aan de maten van een officiƫle tile houden en naderhand schaduw aanbrengen.


Je kon dan de creatie bij haar op de site neerzetten voor 1 november  neerzetten en dan laat ze op 2 december de computer een willekeurige naam van een inzender kiezen die dan een Nederlandstalig boek over Zentangle van de oprichters wint.,

Nou wil ik dat boek graag hebben, maar vind ook dit soort uitdagingen wel erg leuk, dus dank je wel Arja !


Ik heb er met veel plezier aan gewerkt.
Ik heb gekozen voor String 2 Ik ben begonnen aan de bovenkant in het kleinere ovalen vlak met Dillo, daarna heb ik rechtsonder Youie gezet.
Daarna heb ik Hollibough linksbover gemaakt, daaronder B-twix en tenslotte het lege vlak ( 2e rand van beneden) Printemps.
Met zwarte potlood schaduw aangebracht en er mijn naam in gezet.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten