zondag 15 mei 2016

Dutch Zentangle Swap Mei 2016

De uitdaging was om 2 ATC kaartjes voor je partner te maken waarvan je 1 alleen in het centrum mocht vullen en het kader van 1 cm leeg moest laten en 1 waarbij je het kader moest invullen en het centrum leeg moest laten.
 Een leuke opdracht om te doen.

Maar wel moeilijk, als je de kaartjes die voor jezelf bestemd zijn krijgt van jouw partner en je zelf een invulling moet bedenken bij het patroontje wat er al staat.
Een hele uitdaging dus, maar wel een leuke.

Magda had voor mij moeten maken en van haar kreeg ik een met in het midden allemaal kleine bloempjes en een met een wat donkere driehoekjes rand.
Beiden erg mooi, maar wat doe je ermee..
Eerst eens rustig laten liggen en een par x bekeken.
Ineens heb je het gevoel en weet je wat te doen.
Nou bij de donkere rand had ik heel sterk dat er Betweed in moest en ik vind het ook erg leuk staan.
Het kader was veel moeilijker en daar kwam ik vanmiddag ineens aan, dat moest een golfrand worden.
Ik vind ze beiden erg leuk geworden en dank Magda voor de leuke uitdaging en natuurlijk voor haar mooie werkjes.















                             Hieronder de ATC tjes die ik samen met Iris gemaakt heb.
                             Van de 1e heb ik het centrum gemaakt, van het 2e de rand.
                             Iris heeft deze verder afgemaakt. Mooi!
                         









1 opmerking: