maandag 18 april 2016

Diva Challenge 264

Laura vroeg ons om zelf een string te maken die ons aan de Lente deed denken, tenminste dat begreep ik eruit... String into Spring.
De lente laat me aan zon en opkomende bloemen denken.
Een string had ik zo op papier gezet,maar het vullen met de lente in gedachte vond ik toch wat lastiger.
Ik ben de lussen maar met bloemen gaan vullen en heb zo de tile volgemaakt.


Spring is in the air...


                                                     Dit is mijn string

En dit mijn invulling ervan.


16 opmerkingen:

  1. Leuke string, en mooi ingevuld!
    Geeft echt een lentegevoel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke string, ik vind die vloeiende strings altijd een beetje moeilijk maar wat een knap idee om daar zo'n mooie bloemmotieven in te zetten die ons echt doen dromen van de lente... en de zomer.
    Mooie contrasten ook, goed gedaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty, Carmela. We approached this challenge with similar ideas. You accomplished your springy look. Nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty, Carmela. We approached this challenge with similar ideas. You accomplished your springy look. Nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely spring string :-) Just like a little garden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nicely filled spring loops with flower tangles!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke string, en fijn om zoveel lentebloemen te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, what a wonderful spring tile with that beautiful flowers! I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. It's great how the auras make the loops stand out so well.

    BeantwoordenVerwijderen