maandag 7 maart 2016

Mandala club Maart 2016

Voor de maand Maart had Joke Broekhans een raadselachtige opdracht voor ons gemaakt.
Een sjabloon met allerlei vlakjes en hoekjes en lijntjes.
Je mocht zelf weten hoe je hem invulde.
Daarbij hoorde ook een hoekvlakje, maar daar hoorden we eind van de maand meer over.....................


Ik heb hem ingevuld met zentanglepatroontjes, maar toch gekleurd,omdat het een mandala is.
Ik ben er niet echt tevreden over, omdat ik het achteraf mooier had gevonden om alle vierkantjes tussen de "ster-pootjes" hetzelfde te maken.
Dit heb ik niet gedaan, omdat ik ( vooraf) wat meer afwisseling wilde creƫren.
Ook had ik die vierkantjes veel te donker en met een te afwijkende kleur( d blauw) gekleurd.
Dus ik heb als een gek zitten gummen en heb het donkere er wel uitgekregen.
Helaas zie je nu niets meer van het zentanglepatroontje en heb het niet echt met mooie kleuren kunnen vullen, maar moest het wat proberen te bedekken.

 Het midden en de buitenrand vind ik dan toch wel aardig gelukt, gelukkig.






























Geen opmerkingen:

Een reactie posten