vrijdag 12 februari 2016

Art Tangl Club WU 218

Valentijnsbloem was de opdracht en  om het te maken op een voorbedrukt hartensjabloon dat in een Zen kunstwerkenbox van het Kruidvat zat.
Iemand had deze kits ontdekt voor nu maar € 4.95 en het is echt de moeite waard.
Er is een kit met vooral zentanglesjabloontjes en patroontjes en een andere met mandala patroontjes.
Verder was er wel nog iets over je lievelingsbloem die je erin mocht zetten.
Daarna ben ik eigenlijk de rest van de opdracht kwijt geraakt................................

Mijn lievelingsbloem is en een anjer en een lelietje van dalen, maar daar waren geen zentanglepatroontjes van en toen vond ik eigenlijk  LuvA erg leuk en dat heb ik links gezet.
Rechts heb ik Walp gezet, daar viel mijn oog op en dat vind ik ook een mooie bloem.
Toevallig zijn beide patroontjes ontworpen dor Hele Williams en  daar ben ik ook fan van.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten