vrijdag 8 januari 2016

Zenuari 8 Rol de dobbelsteen

Vandaag mocht je met een dobbelsteen spelen.
In deze tile moesten 6 verschillende patroontjes komen en die kon je niet zelf uitkiezen. Er stonden 6 lijstjes met 6 patroontjes en je moest 6 x de dobbelsteen gooien.
Het aantal ogen wat de dobbelsteen aangaf stond voor een bepaald patroontje en dat moest je dan gebruiken.
Een hele uitdaging en ook weer eens iets anders.
Aangezien ik niet zo snel een dobbelsteen kon vinden heb ik mijn man 6 x een getal onder de 6 laten noemen, hij was zo lief om dat te doen en die patroontjes heb ik gebruikt.

Linksboven staat Fife, daaronder Moving Day.
In het midden Pop Cloud en daaromheen een takje Cat-kin.
Rechtsboven Verve en eronder Cayke.

Ik had ze niet zelf bij elkaar gekozen, maar ze bijten zich niet echt vind ik.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten