zondag 31 januari 2016

Art Tangle Club Weekuitdaging 2016

Iedere laatste week van de maand mag ik bepalen welke uitdaging we gaan maken.
Normaal neem ik een van de online challenges van TBO, de Diva of Diane & Carolien.
Aangezien Erin van The Bright Owl al 3 maanden niks meer van zich heeft laten horen en ook niet op mails reageert en ik Zendala's toch het liefste maak, en ik zelf naar sjabloons gaan zoeken op internet.
Ik heb een 10tal ervan af geplukt die vrij te gebruiken waren en dit is er een van.
Het is als Mandala om te kleuren te gebruiken of als Zendala om met patroontjes te vullen.


Heerlijk, gedachte op 0 en tangelen maar. Ik heb er heerlijk aan gewerkt en was helemaal in mijn element.
Ben ook blij met het eindresultaat.



En de lege sjabloon.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten