dinsdag 8 december 2015

Art Tangle Club WU 112

We zagen een tutorial van het kleuren van edelstenen langskomen en we waren er allemaal van onder de indruk.
Dus dat was de weekopdracht en het is erg leuk kleuren.
Als je eenmaal door hebt hoe het gaat is het wel leuk.
De opdracht was om een of meer edelstenen in een zentangle te verwerken.

Het enige probleem dat ik had was dat voor het halve witte maantje een witte stift of iets gebruikt moest worden en al mijn nog nieuwe witte gel of andere witte pennen deden het allemaal niet, Grrrrrrrrrr.

Nu vond ik nog een soort correctie stift die het ook met veeeeeel moeite deed, het is toch gelukt.

Ik vond eerst mijn kleuren niet zo goed gekozen, maar nu het af is vind ik het toch wel mooi!
Verder had ik eerst de scan op zwart wit staan en die afbeelding vind ik ook wel leuk.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten