dinsdag 10 november 2015

Diva Challenge 243

Dit was wel een leuke uitdaging, maar moeilijker uit te voeren dan gedacht.
Normaal vul je je tile met allerlei patroontjes en heb je weinig witte stukjes ertussen.
Nu was het de bedoeling om eigenlijk zo weinig mogelijk  patroontjes in je werkvlak te zetten en expres het grootste deel van je tile wit/leeg te laten.
Dus in dit geval Less is More.

Laatst bladerde ik door mijn tangle agenda en viel mijn oog op het patroontje Pearly.
ik gebruik het eigenlijk nooit, maar vind het wel leuk.
Onder in de linker hoek heb ik Walp gezet.
Toch wel gek, zo veel wit......




17 opmerkingen:

  1. Ohhhh, die van jou is ook héél mooi.
    Simpel kan zoveel méér zijn hè !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful tile, it's so filigran. Thank you so much for your nice comment on Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you for visiting Boomeresque and for your comment. We used different tangles, but our spacing was similar. Leaving space is not so easy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you for visiting Boomeresque and for your comment. We used different tangles, but our spacing was similar. Leaving space is not so easy!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Delicate and beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh so delicate and pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Just so lovely, especially the Pearly. Such a nice addition to a simple tile!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, wel gek, of minstens 'anders'. Ik vind het mooi wat je hebt gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A beautiful tile and I am very happy that you used Pearly :-)))

    BeantwoordenVerwijderen