zaterdag 7 november 2015

ATC WU 207

De weekopdracht van de At Tangle Club was ook weer online en deze keer moesten we een triootje maken.
In ieder geval moesten we het patroontje Fungees erin gebruiken en dat heb ik nog nooit gezien of gebruikt.
Ik heb het niet volgens het stappenplan gemaakt, maar goed gekeken hoe het in elkaar steekt en het nagemaakt.
Dit staat aan de Linker kant.
Ook een verplicht patroontje was Coile, het ziet er leuk uit, maar vind ik moeilijk om te maken. Het lijkt ook nooit op wat het zijn moet vind ik.
Maar goed. Ik heb 3 variaties gemaakt en die  horizontaal verdeeld  over het rechterdeel van de tile.
Er moest nog een 3e patroontje  gebruikt worden en ik heb de tussenruimte daarvoor benut.
Ik heb niet een gemakkelijke favoriet gebruikt, maar ben gaan kijken wat ik geschikt vond voor de tussenruimtes.
Mijn oog viel op Window Grilles. hetgeen ik erg leuk vind.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten