zondag 18 oktober 2015

TBO Zendala Dare 112




Na een heerlijke midweek Lissabon met 25 graden en een heerlijk zonnetje, viel mijn oog op deze prachtige sjabloon van Erin en had gelijk zin om er aan te beginnen.
Ik was gelijk verliefd op prachtige vorm en hem eerst even op me in laten werken, want zelfs kaal vind ik hem mooi.
 Eigenlijk dacht ik dat het alleen borderpatroontjes zouden worden, maar het werd een heel ander geheel en ik vind hem zelf erg geslaagd geworden en  word er blij van.
Ik ben begonnen en de bovenliggende randen en heb daar Opsess in gemaakt. De onderliggende rand werd gevuld met Ovy.
Toen heb ik en soort Lotusbloem in de buitenste witruimte getekend.
De kleinere witte vlakjes heb ik met lijntjes in een opliggende volgorde gevuld.
Hier en daar schaduw en een dikkere lijnpunt aangebracht.
Ik blijf er graag naar kijken, dus hij zal een tijdje op de kast blijven staan.


    

En de lege sjabloon





                                                           
















6 opmerkingen:

  1. You made a really lovely Zendala with this template. I like all the tangles you chose.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat is dit mooi!!!!!! Ben nog lang niet aan deze toe! Maar heb er nu al zin in!!! Je hebt er weer iets heel moois van gemaakt Carmela!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice work. Is nice to see how others use the tangle Opsess. I have not done it in a row like that. Like the contrast created by the black border on the edges of Opsess.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien niet alleen op de kast, wat dacht je van een lijstje eromheen? Lissabon heeft je duidelijk goed gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absolutely beautiful zendala! I like your harmonious choice of tangles!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your zendala is full of tangles, but not at all too full. I like all Your choices and Your hand and eye are very good.

    BeantwoordenVerwijderen