woensdag 9 september 2015

Diva Challenge 234

Een dag later dan normaal zette Laura de uitdaging on-line.
Deze keer werd er weer een patroontje van iemand anders gebruikt en deze keer was dat CanT van Chris Titus.
Een patroontje wat uitnodigt tot veel variaties en dat wilde ik ook proberen.
Ook wilde ik het niet zo strak in het stramien zetten en ook niet zo'n kleine vorm tekenen.
Ik ben in het midden begonnen en wilde dan een andere variatie in alle hoeken zetten.
Echter  nadat ik de linker kant klaar had, vertelde ik me en kwam niet goed uit.
Ik heb het verder maar gevuld met nog meer variaties en wat lijntjes en schaduw ertussen en erop.
Maar het is niet wat ik in gedachte had en het bleek voor mij toch moeilijker dan van te voren verwacht.Ook vind ik het niet echt een geheel geworden. Jammer.
Toch laat ik hem maar zien, want alles is tenslotte goed in zentangle.






12 opmerkingen:

  1. Oh....wow....mooi zo los en wat een beweging !!!
    Zeer geslaagd hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh....wow....mooi zo los en wat een beweging !!!
    Zeer geslaagd hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh a lovely bow in the centre. Great display of various CanT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I like how you have freed the CanT from its grid. Very nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great idea to make Can T 3 dimensional----or rather, to make it appear 3 dimensional. Very nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben het helemaal met Mariët eens!!!! Weer eens te kritisch op jezelf, zoals we allemaal vaak zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het ook een mooie tile!! Misschien anders dan je in je hoofd had, maar daar hebben wij geen last van bij het aanschouwen :-)
    Erg leuk, al die beweging er in.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is so pretty! They seem to be moving to the edge where they fall down to where the little ones are below! I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. That's the fun of Zentangle = let it go where it wants to go. You ended with a very beautiful and unique tile this way!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The little lines - Vs - give the feeling of a lot of movement - I love it!

    BeantwoordenVerwijderen