dinsdag 4 augustus 2015

TBO Zendala Dare 105


Ik kijk er iedere week met veel plezier naar uit.
Mijn lievelings challenge.
Het zal wel met mijn jarenlange mandala tekenen te maken hebben ,maar met deze zendala's kan ik echt mijn hart ophalen en lekker mijn gang gaan.
Zonder veel nadenken en heerlijk ontspannen.

Het was weer niet echt een gemakkelijke vorm, maar dat doet het hem net.
Ik kijk er altijd naar en ineens weet ik wat ik waar wil maken en dit keer zag ik meteen dat ik Cruffle in de kleine cirkeltje wilde tekenen.
Darrna de kleine rechthoekjes. Even in mijn tangle agenda gekeken en dat werd het patroontje Botie.
Toen heb ik de buitenrand gevuld met het patroontje Aa's
 Het midden lag nog vrij en dt ben ik gewoon met lijntjes gaan vullen en ik vind het nog leuk geworden ook. Dan de binnenste rand gevuld met een soort driehoekjes, die ik nog met zwart opgevuld heb en daarna nog schaduw met potlood aangebracht.

Het eindresultaat maakt me blij en nu moet ik nog een hele week wachten op de volgende.................j








                                                                 En de lege vorm











6 opmerkingen:

  1. This is beautiful! Very whimsical and fun

    BeantwoordenVerwijderen
  2. First up and it's great, reminds me of a kalidescope.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very Pretty. Dear Carmela, your Tangle Drawings are so pretty. To my hearts regret, I must unsubscribe from all the newsletters/blog posts. Business reasons require my undivided attention for some time. With heartfelt blessings to you and yours, Tracy McDonald

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, dat we allebei Cruffle hebben gebruikt. Ik wilde eerst Printemps doen, maar die had Erin zelf al gebruikt.
    Dat deze zendala je blij maakt, begrijp ik wel, hij is erg vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful Zendala! Love the A's and embellishments - this has an art deco feel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty with great lines and details. Nice work with a difficult template.

    BeantwoordenVerwijderen