zondag 16 augustus 2015

Dutch Zentangle Swappers Augustus

De zomeruitdaging van augustus was om een A6 kaartje te vullen met 6 vlakjes van 3x3 cm en daar je lievelingspatroontjes in te zetten.

Lievelingspatroontjes heb ik genoeg, maar de Big Number One is Betweed, dus die mag niet ontbreken en heb ik in het eerste venstertje gezet.
Daarna heb ik mijn tangle agenda erbij genomen en gekeken welk patroontje me aansprak.
Ik had erg veel moeite om de 6 vlakjes gelijkmatig over het papier te verdelen en heb het bij 4 pogingen gelaten.
Om eventuele oneffenheden te verdoezelen heb ik er een soort lijstjes of raampjes van gemaakt met
dubbele lijnen en wat verschillende kleuren zwart en grijs.

Omdat ik het geheel toch wel wat recht vond heb het geheel versierd met wat bloemetjes hier en daar.
Ik hoop dat de ontvangster het een beetje leuk vind en het haar smaak is.

OOOO, Jammer, ik zie dat ik zwart/wit gescand heb, maar de kaart is van een beetje gelig, renaissancekleur en ik heb wel gewoon met zwarte stiftjes getangeld en met grijs geschaduwd.
In de onderlijntjes heb ik de namen van de getekende patroontjes gezet.









2 opmerkingen:

  1. Prachtig, Carmela, die lijstjes met Blooming Butter er omheen. Ik denk zeker dat degene die deze heeft gekregen er blij mee is!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze uitdaging lag op de mat bij thuiskomst van de vakantie. Bedankt Carmela!

    BeantwoordenVerwijderen