dinsdag 18 augustus 2015

Diva Challenge 231

De gastblogger van deze challenge was Sharla Hicks en ik heb even goed moeten googelen wat ze precies bedoelde, want van Undulating had ik nog nooit gehoord.
Wel had ze er verschillende voorbeelde bij gedaan van golvende patroontjes, dus je wist wel ongeveer wat de bedoeling was.
Dan las ik nog iets over rondingen en S en C vormen, dus daarnaar op zoek.
Poe. lastig, ben 2 x opnieuw begonnen en ook met deze ben ik niet tevreden.
Ik had het geheel graag wat zwieriger gezien, maar dat zat er vandaag niet in.
Ben met Merinque begonnen. Dit is het 2e patroontje van links, wat ik gevuld heb met Tipple.
Daarna heb ik links Ibex gezet, wat ook wat krullig en rond en S en C vormig is,maar dat viel me wat tegen.
Daarna heb ik rechts naast Merinque Binda gezet, hetgeen ik wel grappig vind en ja wat helemaal rechts staat, geen idee.....
Ik wilde iets van haar voorbeeld namaken, vond het op mosselen of schelpen lijken, maar ook dat lukte niet, het lijkt een beetje op flux.
Ik heb het maar een beetje versierd met bolletjes en wat dikkere stift.



14 opmerkingen:

  1. Herkenbaar, ik had hetzelfde opstartproblemen ;-) De jouwe vind ik in ieder geval toch wel mooi zwierig geworden. Leuk ook, dat patroontje aan de linkerkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij lopen wij Nederlanders allemaal tegen het gekke woord aan en moeten we het alemaal opzoeken. Maar gelukkig is er Google :-)
    Ik vind jouw ZT mooi golvend geworden en is het helemaal zoals de challenge is bedoeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet ook niet of ik het helemaal goed heb - ik heb gewoon golvend gedaan, maar of het helemaal 'juist' is weet ik niet.
    Ik vind de jouwe wel heel mooi golvend in ieder geval :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals Mariët schrijft, voor ons Nederlanders wat 'undulating' een lastig woord (en de rest was ook niet al te makkelijk vind ik). Je hebt er iets moois van weten te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, what a mix of patterns and all of them sinuous and curvy. This is an excellent response to the Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nicely done. I like the balance of more intense and lighter tangles chosen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love the variety of patterns you used to achieve a nice balance of textures and tonal value. I especially love the pattern on the left, which I think you say is Ibex. It is so pretty and you drew it so nicely! I agree that for everyone whose first language is not English, this was a tough challenge, but your response is wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a beautiful result for this challenge! Great choice tangles!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This was a great idea for responding to this week's Diva's challenge. You managed to find a true series of undulating tangles. I like the way you ordered them. Nice.

    BeantwoordenVerwijderen