vrijdag 28 augustus 2015

Diane & Carolien 21

Weer een alfabet uitdaging door Diane & Carolien.
Vandaag met de P, I en J.
Ik ben in het centrum begonnen met Pomx2, daaromheen heb ik een rand van Intwine gezet die er volgens mij iets anders uitziet dan moet.
Of het komt dat de onderste rand wegvalt, anders zie ik het "foutje"niet. Voor mijn gevoel klopt hij niet helemaal.
De buitenrand is gemaakt van JuJuBeedz.

Ondanks het niet kloppen gevoel vind ik hem toch weer heel anders, maar leuk geworden.





3 opmerkingen:

  1. Hm, ik zie helemaal niet dat er iets niet klopt, het is leuk (en anders) geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Carmela, this is very pretty!! Lovely job!! Thank you for joining in!!

    ~ Diane Clancy
    http://www.dianeclancy.com/blog/2015/08/my-diane-caroliens-p-i-j-challenge-entry

    BeantwoordenVerwijderen