donderdag 6 augustus 2015

Diane & Carolien 18

Nou,  het werd weer even zoeken naar patroontjes die ik nog niet vaak heb gebruikt.
Het moest een B E en Z zijn.
In het midden heb ik Zonked gebruikt wat een mooi effect geeft. Moet ik toch eens vaker gebruiken.
Daaromheen heb ik Borbz getekend, die ik geloof ik nog nooit gemaakt heb.
De buitenrand is  Echo die ik op 2 manieren erin gezet heb, maar die wat meer op de rand hadden mogen staan.
Heb nog even getwijfeld of ik er aura's omheen zou zetten, maar heb het maar bij schaduw gehouden.









5 opmerkingen:

  1. Die Zonked is inderdaad erg mooi. Het geheel lijkt op een 'kanten kleedje' zoals kinderen dat knippen; LEUK!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very nice form and use of the tangles. Nice artwork!
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een kanten kleedje inderdaad! Heel mooi geworden, zonked is prachtig in het midden.

    Bedankt voor het meedoen met onze uitdaging!
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, een kanten kleedje :-) Mooi combinatie van patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is lovely!! What fun the way you built this B-E-Z out from the center. Just lovely!! Thank you for joining in!!

    ~ Diane Clancy
    http://www.dianeclancy.com/blog/2015/08/my-diane-caroliens-b-e-z-challenge-entry

    BeantwoordenVerwijderen