zaterdag 29 augustus 2015

Art Tangle Club WU 197

Vandaag weer een puntjes sjabloon en nu was de opdracht om een zendala te maken met rechte lijnen.
Oei, ook weer moeilijk. Ook ben ik blij dat ik de sjabloons niet gekocht heb. Het zou moeten vergemakkelijken, maar ik kijk me blind op de puntjes en met het verbinden gaat het mis.
Dan vind ik het toch veel simpeler om met een gradenboog te werken, maar goed een echte uitdaging dus.
Ook hadden we voorgeschreven letters voor patroontjes gekregen en gelukkig hoefde je er maar 3 van te nemen.
Ook dat vond ik moeilijk, want ik wilde natuurlijk ook zoveel mogelijk rechtlijnige patroontjes erin zetten.
In 1e instantie was ik echt helemaal niet blij met mijn patroon, maar nu ik het eindresultaat zie is het toch nog wel wat geworden, gelukkig.
Patroontjes die ik heb gebruikt zijn Rosewood, Eddyper en Trimond van de verplichte letters, darna Paradox en een eigen verzinsel van lijntjes enz.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten