woensdag 29 juli 2015

TBO Zendala Dare 104



Nou, deze vond ik niet zo gemakkelijk. Erin vertelde dat ze deze pas 2 weken geleden had ontworpen en dat hij niet uit haar hoofd ging, vandaar dat ze hem nu als uitdaging bracht.
Ik vond het een moeilijke vorm en wist niet zo goed wat ermee te doen.
Ben begonnen de buitenste 3hoekjes te vullen en vandaar ben ik maar gewoon verder gegaan.
Soms met bestaande patroontjes, soms met alleen lijntjes.
Ik vind zelf het centrum wel leuk geworden en het geheel een beetje la,la.
Maar goed, patroontjes waar ik de naam van weet,  zijn uiteraard Betweed, Printemps en C-Yeah.







                                                                   En de lege vorm.





























6 opmerkingen:

  1. Ja, lastig vonden we hem allebei. Ik vind dat je er iets heel moois van hebt gemaakt. En ook nog als eerste geplaatst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I really like the center of your zendala; the betweed is beautifully drawn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I really like the center of your zendala; the betweed is beautifully drawn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You did well. I agree this is an interesting template but also a challenge as many of the shapes are so unique.

    BeantwoordenVerwijderen