zaterdag 11 juli 2015

Diane en Carolien 14

Bij de 14e uitdaging mochten we patroontjes uitzoeken met de letters L,Q en D.
Ik ben begonnen met de L en het patroon Loop ongeveer in het midden.
Achteraf vind ik hem te klein opgezet, want hij valt een beetje in het niet tussen de andere patroontjes, maar wilde hem niet te groot maken, omdat ik vreesde te weinig plek te hebben voor de rest!
Daarna heb ik een beetje een diagonale streep getrokken en aan de bovenkant staat Diosea, hetgeen ik zeker vaker ga gebruiken.
Aan de onderkant heb ik  2 variaties van Queens Crown gemaakt.



3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, deze Kings Crown. De boekenlegger, die je een tijd geleden voor me maakte is mee geweest naar Katwijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is such a lovely tile for L-Q-D!! It is a lot of fun!! Thank you for joining in!!

    ~ Diane Clancy
    http://www.dianeclancy.com/blog/2015/07/my-diane-caroliens-l-q-d-challenge-entry

    BeantwoordenVerwijderen