zondag 7 juni 2015

Square One MSST

Nou, ik word nog goed in Monotangles, hahaha.
Deze vrijdag was de keuze op MSST gevallen en dat vind ik nou een simpel patroontje, maar moeilijk te combineren.
Ik moet ook eerlijk bekennen dat de 1e tile verscheurd in de prullenbak ligt, want die was volledig mislukt.
Mijn 2e tile ben ik begonnen in de rechterbovenhoek en wilden daarna eigenlijk een ander patroon gaan tengelen, maar ineens bleef ik draaien en MSST in alle hoeken zetten.
Ik vond het wel een grappig effect krijgen, maar moest de lege plekken die nu in het midden ontstonden nog invullen.
Daar heb ik maar een variatie van gemaakt en vind het geheel niet slecht geworden.
Simpel,maar toch leuk.





1 opmerking:

  1. You think that you are not good at monotangles? I beg to disagree, especially in in this case. You did a lovely job.

    BeantwoordenVerwijderen