woensdag 24 juni 2015

Diva Challenge 223

In de laatste nieuwsbrief van Maria en Thomas lieten ze nog eens het patroontje Umble met de Step outs zien.
Een erg leuk patroontje wat je zo groot of zo klein kunt maken als je wilt.
Als je maar telkens zorgt dat je rond blijft gaan met de verdeling van de balkjes, dan kun je geen fouten maken.
Ik had jet met een mooie fijne pen getekend, maar wilde wel wat contrast in de balken krijgen, dus ipv met dubbele lijntjes te werken heb ik met een dikke zwarte stift alle lijnen nagetrokken en besloten er in iedere keer rond een ander patroontje in te tekenen.
Toen het kaar was vond ik er nog te weinig onderscheid of duidelijkheid in de lijnen zitten en heb er toen maar allemaal een verschillende kleur aan gegeven.

Ik vind hem niet echt verkeerd geworden ,maar heb toch spijt van de dikke zwarte stift.
Het was misschien toch mooier geweest als ik er een mooie dubbele binnenlijn van gemaakt had, maar was bang dat het te druk zou worden in combinatie met een invul patroon.
Nou, het is wat het is....



7 opmerkingen:

  1. Hey! I considered the pattern rather boring until I saw your ZIA. Now it looks exciting!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, just so you know, her name is Maria Thomas. Although it may be the translation program is changing it to Mary. I noticed that the word "and" was between her first name and her last name. So I was not sure if you knew this.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad wat het is en ik vind het leuk geworden. Je hebt er flink diepte in gekregen en dat vind ik knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, this is lovely! I love the wide black lines on each arc of Umble and the soft colors and patterns are really beautiful. You could get lost in there!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel apart juist met die dikke stift en de kleuren. Heel anders dan een "gewone" tile, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very lovely and colourful tile! I like your Umble filled with the patterns!

    BeantwoordenVerwijderen