zaterdag 6 juni 2015

Diane & Carolien 9

Bij deze week-challenge kwamen we aan de laatste 2 letters van het alfabet en ik was erg benieuwd hoe en of het verder ging.
Nou nemen ze meestal 3 beginletters waar je patroontjes bij moet zoeken en ik kwam niet op het idee, (maar daarvoor schrijf ik geen uitdagingen uit, hahahaha
)maar we beginnen blijkbaar gewoon opnieuw.

En dan kunnen we natuurlijk nog een tijdje vooruit, want je krijgt steeds nieuwe combinaties.

Hierbij dus de Y, Z en A

Ik heb in de rechterbovenhoek Yew Dee getangeld, voor mij een nieuw patroontje en wat me erg goed bevalt.
Linksonder heb ik Auraknot gemaakt en de achtergrond bestaat uit  Zenfiddle.

Ik ben tevreden met het eindresultaat.






3 opmerkingen:

  1. I haven't seen Zenfiddle before. I like it a lot. Very cheerful tile.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tangle als achtergrond!!! Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a lovely tile for Y-Z-A!!! I totally love your field of Zenfiddle ... it makes the tile and it is all so beautiful!! Thank you for joining us!! :)

    ~ Diane Clancy
    http://www.dianeclancy.com/blog/2015/06/my-diane-caroliens-y-z-a-challenge-entry

    BeantwoordenVerwijderen