donderdag 18 juni 2015

Diana & Carolien 11

Ik vind dit geweldig leuke uitdagingen en ik werk er met veel plezier aan.
Het ligt me best wel, terwijl de ingrediƫnten toch heel simpel zijn.
Ze geven gewoon 3 letters op en daar moet je het mee doen.

Deze keer waren de F, de M en de T aan de beurt.
Erg leuk ook om te zien wat iedereen die meedoet ervan maakt.
Ik heb gebruikt Fasset in het midden, aan de bovenkant Munchin en onderaan Trentwith.
Daarna schaduw aangebracht en weer een paar heerlijke zen uurtjes gehad.



5 opmerkingen:

  1. Mooi! Wat doen die schaduwen toch altijd veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, Carmela, erg mooi. Ik vind deze challenge ook erg leuk en ben gestopt met die van Adele, omdat ik hier meer mee kan. Vond die van Adele te 'strak' (begrijp je wat ik bedoel?).
    Raar vind ik het dat de Dare na de 100e nooit meer is gekomen. Lees jij daar soms meer over of Facbook (dat heb ik niet)?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is lovely!! Elegant and zen!! Thank you for joining in!! :)

    ~ Diane Clancy
    http://www.dianeclancy.com/blog/2015/06/my-diane-caroliens-f-m-t-challenge-entry/

    BeantwoordenVerwijderen