zaterdag 16 mei 2015

Square One Zinger

Zinger was het patroontje waar deze week de aandacht naar uit ging.
Het is een bloemetje wat me aan een blauw druifje laat denken.
Een leuk patroontje, maar wat zou ik er mee doen. Leuk achteraf om te zien wat je uitdenkt of voor hebt en het uiteindelijk iets heeeeeeeel anders word.
Eerst dacht ik aan een bloementuintje waar allerlei zentangle bloempjes in zouden staan.
Mijn 2e idee was om een soort gevlochten kransje te maken met de steeltjes en daar de bloemknopjes uit te laten springen. ik begon ook met een halve ronde, maar ineens werd het iets anders.
Ik vind het een beetje een mengelmoes van Mooka en een Joodse kaarsen standaard.
eigenlijk heel gek hoe dit ontstaan is, want ik ben eigenlijk vanuit het midden begonnen en verder gegaan.

Toen had ik nog wat plaats aan de onderkant over en om steeds vertakkingen te maken werd ook saai.
Mijn oog viel op Rufl, wat net een afrastering of hek was, nou.... heb ik daarachter maar een soort Zinger-tuin getekend.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten