donderdag 28 mei 2015

Diane & Carolien 8

Dit is de 8e week met de alfabet letters.
En we zijn al bij de V.W en X
Niet iedere week even gemakkelijk te kiezen uit de bestaande patroontjes en soms maak ik de "verkeerde" keuze en vind ik ze niet mooi  bij elkaar matchen.
Daar had ik vandaag geen last van, vind ik zelf.
Ik ben begonnen met het midden en daar staat Window Grilles.
Daarna heb ik de buitenrand gemaakt met Xyp.
De tussenliggende ruimte heb ik gevuld met Via.
Ik vind het een leuk geheel geworden en ben blij met mijn resultaat.




3 opmerkingen:

  1. Great effect. Nice drawing and perspective.
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt hier mooi diepte in gekregen, een leuk tile van een leuke challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a lovely!! I love Window Grilles and that for a center and XYP makes a great choice!! Thank you for joining us!! :)

    ~ Diane Clancy
    http://www.dianeclancy.com/blog/2015/05/my-diane-caroliens-v-w-x-challenge-entry

    BeantwoordenVerwijderen