zondag 24 mei 2015

Diane & Carolien 7

Diane en Carolien uitdaging 7 ging om patroontjes met de S, de T en de U te combineren.
ik ben begonnen met een grote Sutygal in het midden die ik wel nog versierd heb met streepjes en bolletjes.
Dan zoek je de andere patroontjes en ik wil graag patroontjes gebruiken die ik niet vaak neem.
Dat werd voor de U  Unme en hier heb ik er 2 van gemaakt, dit zijn de druppelvormige koorden.
Het patroontje was me niet bekend , maar  het is niet erg moeilijk.
Er was  echter nog wel wat plek over en dat werd zoeken bij de T.
Ik wilde niet iets erg groots of druk patroontje en heb gekozen voor het ietwat grillige Trumpits, omdat je dit wat kunt buigen naar hoekjes en lege plekjes die ontstaan waren.

Het resultaat vind ik wat middelmatig ,maar ik heb er wel lekker aan kunnen tangelen en ontspannen, ondanks het geluid van de F1 geluiden op de achtergrond, waar manlief naar aan het kijken is.






1 opmerking:

  1. I think this is a lovely tile!! I find it very elegant ... so I think it is a super success myself!! :) Thank you for joining us!! :)

    ~ Diane Clancy
    http://www.dianeclancy.com/blog/2015/05/my-diane-caroliens-s-t-u-challenge-entry

    BeantwoordenVerwijderen