woensdag 1 april 2015

Its a String Thing 86

Aangezien het bijna Pasen is heeft Adele een soort Paasei string voor ons gemaakt.
Daar had ze een paar mooie patroontjes bij gezocht en die heb ik allemaal gebruikt. Het paasei zelf is gemaakt van Well, een van mijn favoriete patroontjes. de brede banden die erdoor lopen zijn gevuld met Coaster, ook een leuk patroontje wat ik eigenlijk te weinig gebruik.
Daar wilde ik het eigenlijk bij laten, maar de rest vond ik toch te wit. Als ik het mooie Well-Mooka-Z patroontje zou gebruiken zoals ik het in mijn tangle agenda heb gezet werd het te druk als achtergrond vond ik.
Sommige mensen kunnen door een enkel patroontje groot neer te zetten zoiets moois ervan maken dat ik dat dan maar heb gedaan.
Alleen...........ik vind achteraf dat ik het daarmee verpest heb.
Toen heb ik ook nog maar kleine CO2 tjes ertussen gezet en geschaduwd, hmmmmm, kan er net mee door.



2 opmerkingen:

  1. Het waren best lastige tangles,die we moesten gebruiken en je ei is toch best leuk geworden, hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het waren best lastige tangles,die we moesten gebruiken en je ei is toch best leuk geworden, hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen