woensdag 8 april 2015

Groepsmandala Vlinders

Ik heb weer meegedaan met de groepsmandala die deze keer was opgezet door Ineke.
Het thema was een vlinder met een bloem die jij mooi vond in je eigen stukje zetten.
Dat was nog eerst even denken, welke bloem, wat voor vlinder?
Nou wilde ik eerst een roosje of klaproos tekenen tot mijn oog op mijn Marjolein Bastin Verjaardagskalender viel.
Daar stonden zo'n mooie bloemen in en die heb ik stuk voor stuk bekeken en het viooltje uitgekozen.,
Dan de vlinder. Op de club hielden ze me al voor de gek, dat zou wel een groene bloen en groenen vlinder en groene achtergrond worden....................
Nou , groene vlinders had ik nog nooit gezien, maar ze bestaan echt.
Margriet wist dat en gaf me een link. geweldig, wat een mooie groene vlinders bestaan er en zoveel, ongelooflijk. Zou ze wel graag eens in het echt willen zien.
Ik heb een mooie groene vlinder op een blaadje via het pc scherm overgetekend en later via de lichtbak op de mandala gezet.
De keuze van kleur was toen snel genomen, groen, groen en groen.
Heerlijk getekend en gekleurd en blij met het eindresultaat en verder gestuurd per post naar de volgende.
                                                             



                                                            Mijn stukje.




                                               En de groepsmandala zoals hij er nu al uitziet!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten