woensdag 8 april 2015

DZS April

Deze maand was het thema een zendala in lentekleuren en in  de cirkel moesten we  4 verticale gebogen lijnen zetten en een 5tal patroontjes waar je uit kom kiezen.
Verder had ik eerst even gemaild naar Annemarie waar ik het voor moest maken, omdat dit al de 3e of 4e keer is dat ik voor haar mocht maken en of ze niet liever wilde ruilen. Ze was zo lief om te zeggen dat ze mijn werk wel waardeerde, dus geen punt.

Nu ben ik niet zo van de kleuren in de zentangles en ik heb alleen groene sprayinkt.
Ik had ook nog van die brushpenselen gekocht en had eerst een tile met de penselen bewerkt en daarna bespoten met de inkt, maar dat was geen succes, dus maar een 2e tile genomen.
Deze met de inkt besproeid en daarna met schuim wat verdeeld, laten drogen en toen kon ik beginnen.
Gaandeweg verloor ik de vertikale lijnen uit het oog en werd het iets anders.
links staat Zander, Rechts Flux en aan de onderkant Cruffle met aan de bovenrand Zinger.
Daarna heb ik Zander met wat geel en Cruffle met oranje ingekleurd.

Ik vond hem best wel leuk, maar niet volgens de richtlijnen, helaas zie je het geel en oranje niet zo goed op de foto.
Maar ik heb ook nog een zwart/witte gemaakt die wel volgens de regels was.
Hier heb ik aan beide uiteinden Flux getangeld, links aan de lijn BTL Joos, in het midden Cruffle en daarna Zinger.

Gelukkig is het goed aangekomen en in de smaak gevallen.








5 opmerkingen:

  1. Nou, in de smaak gevallen is dit (nee, zijn deze) zeker! Ik vind van allebei de ontwerpen mooi geworden.
    Dank je wel, Carmela!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, in de smaak gevallen is dit (nee, zijn deze) zeker! Ik vind van allebei de ontwerpen mooi geworden.
    Dank je wel, Carmela!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Carmela.. deze keer ga ik toch voor de gekleurde versie! Knap! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Vooral de gekleurde! Het is toch wat met die comfortzone (ik heb er ook last van hoor)

    BeantwoordenVerwijderen