dinsdag 28 april 2015

Diva Challenge 215




Laura is ook bezig met een cursus mandala tekenen en is aan haar 3e cursusjaar bezig.

In maart was het onderwerp labyrinths en zij vroeg zich af hoe goed een labyrint zou combineren met zentangle.
Toen ze wat verder zocht op Labyrint kwam ze onderstaande tekst tegen

Een labyrint is niet een doolhof, want doolhoven zijn puzzels, die ontworpen zijn om de geest te kwellen.
Maar labyrinten zijn ontworpen om de geest te focussen....

Dit gebeurd ook met zentangelen, dus was het de moeite waard het te combineren.

Daarbij gaf ze ons een voorbeeld om zelf een labyrint met een 3 of een 7 gangen circuit te tekenen.

Ik ging natuurlijk voor de 7 en dat was best nog wel moeilijk. 
Waar ik ook geen rekening mee gehouden had, was dat je dus niet in het midden begon en dat had ik wel gedaan.
Nu heb ik de buitenlijnen van mijn tile uitgegeumd en het maar zo gelaten.

Ook heb ik me verkeken op de keuze van mijn patroontje Flux.
Ik dacht dat het wel leuk werd in deze uitvoering, maar je zag de labyrintlijnen niet meer.

Deze heb ik maar geaccentueerd met groen, maar het geheel is niet geworen wat ik ervan verwacht of gehoopt had en deze uitdaging was lastiger dan ik dacht.Jammer van het vele werk!

















9 opmerkingen:

  1. Toch mooi hoor, Carmela!! Ik had de opdracht blijkbaar niet goed gelezen (ben altijd gehaast om te zien wat het is) en heb een labyrint van internet overgetrokken :-) Wel zo makkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely labyrinth. I had fun walking my fingers through the flux to the center.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love that you actually have a labyrinth, and not a maze. I also love walking my fingers through and yours was fun to do. I enjoyed looking at it.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eigenlijk liep ik tegen veel dezelfde dingen aan als jij... ;-) De jouwe vind ik toch ook mooi geworden, maar ik snap het gevoel als het er anders uitziet op papier dan in je hoofd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, Carmela...this is so pretty! I used flux too, but very differently...yours is so gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love this labyrinth. Of course, it helps that it uses my favorite tangle, Flux. You draw that one very well. Nicely done!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful labyrinth!!! :)

    ~ Diane Clancy
    http://www.dianeclancy.com/blog/2015/04/my-diva-labyrinth-challenge-entry

    BeantwoordenVerwijderen