zaterdag 10 januari 2015

Square One N'Zeppel

Deze uitdaging word iedere vrijdag via Facebook uitgeschreven door Chris Titus en dan word er iedere keer 1 patroontje uitgelicht waar je dan een ZIA mee mag maken.
Het mag een Monotangle zijn of je mag een combinatie van meerdere patroontjes maken, als het uitverkoren patroon er maar in voorkomt.
Dit geeft je de kans om dit patroontje goed te oefenen.
N'Zeppel is een leuk patroontje en het ligt me wel.
Je kunt er ook best veel variaties mee maken, maar ik heb deze keer de pure vorm getangeld.
Na even nagedacht te hebben hoe ik het op papier wilde krijgen, want je wilt altijd iets origineels maken en niet gewoon een raster trekken waar het patroon inkomt, kwam ik al snel op de hartvorm.
Hier heb ik het grootste deel van het werkvlak mee gevuld.
Het andere patroon heet Antidots.
Voor de verandering vind ik het resultaat boven verwachting leuk geworden en ben dik tevreden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten