vrijdag 2 januari 2015

Muster Mixer 2

Patroontjes mixer is de titel en gelijk de moeilijkheid.
Je moest de patroontjes Balloija en Arukas mengen en daar iets leuks van proberen te maken.
Nu is dit al de 3e uitdaging die iets met het laatste officiele nieuwe patroon Arukas voorschrijft.
In 1e instantie trok het me niet zo, maar ja het is een leuk patroon en hoe vaker je het gebruikt hoe beter of het lukt.
Alleen is deze opdracht niet geheel gelukt geloof ik, want zoals ik het nu kan bezien zie je echt de 2 afzonderlijke patroontjes, terwijl het eigenlijk de bedoeling was om ze samen te mengen.
Nou veel overlappende lijntjes in ieder geval.Als je goed kijkt zie je in Balloija ook een beetje de sterpuntjes, maar ik had er in ieder geval alvast geen pen lijntjes omheen moeten zetten.
Maar om het nu weg te doen en opnieuw te beginnen is me toch teveel werk geweest!







5 opmerkingen: