zaterdag 6 december 2014

Square One Gneis

En weer heb ik een nieuwe uitdaging ontdekt met dank aan de Limburgse CZT Diana Schreur.
Zij vertelde me dat deze uitdaging iedere vrijdag via Facebook uitgeschreven werd.
Dus daar ben ik eens gaan snuffelen en heb me lid gemaakt van deze site.
Zij word gemaakt door Chris Titus uit Wyoming / New York.
Er word iedere week een patroontje in het zonnetje gezet wat je in ieder geval verplicht bent te gebruiken en wat je eromheen zet moet je zelf weten.
Deze week was het Gneis, nooit gezien of van gehoord. Het leuke is dat zij ook een link naar de step outs erbij zet.

Dus even bekeken en het is een leuk en gemakkelijk patroontje.
Ik ben begonnen met 5 cirkels op willekeurige plaatsen op mijn tekenvlak en van verschillende groottes.
Dat ingevuld met Gneis en toen stonden er ineens 5 bollen die wel hetzelfde patroontje hadden, maar niet verbonden waren en hoe zou ik dat dan doen......

In mijn gedachten doorliep ik allerlei patroontjes als achtergrond en ineens kwam ik op het idee om een grote Gneis als achtergrond te gebruiken en ik vind het geheel toch wel leuk geworden. dit is mijn 1e bijdrage voor Square One.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten