donderdag 4 december 2014

Muster Mixer 1

Leuk, ik heb weer wat nieuws ontdekt. Op Facebook kwam ineens een Duitse zentangle site voorbij.
Daar heb ik uiteraard op geklikt en eens goed bekeken.
De site heet Freude mit Zentangle en hier staat een blog op die door de enige  Duitse CZT word gevoerd en zij heet Anya Lothrop.
Zij gaat ingaande deze maand  per de 1e van iedere nieuwe maand een uitdaging uitschrijven en de bedoeling is dan om een zentangle te maken van  patroontjes die je met of door elkaar moet mengen/mixen of wat dan ook, zodat je eigenlijk een nieuw patroontje ontwerpt.

Deze eerste uitdaging bestond uit het mixen van Mooka en Rixty.
Beiden vind ik erg sierlijk en leuk.
Ik ben gewoon begonnen met de stengels van Mooka ,maar heb op de uiteinden in plaats van  de bol het Rixty patroontje gemaakt.
Daarna vond ik het nog wat kaal en heb er de originele Mooka tussen getangeld. Dan nog wat schaduw en de eerste Duitse bijdrage is klaar.

Ik vind hem zelf wel geslaagd geworden en ben tevreden ermee.



5 opmerkingen:

  1. Ja hij is leuk he Carmela, deze uitdaging. Ik vind die van jou bijzonder mooi geworden, het lijken wel sneeuwklokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love Mooka, and I've been thinking about Rixty. This is a great tile! Just want to let you know I started following you after seeing your many contributions to The Diva Challenges, and I love what you do! You inspire me to tangle every day! Thank you so much for sharing AND inspiring! Keep tangling!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dear Tammy, thanks for your Lovely words. I ame very pleased that you like my work.

      Verwijderen
  3. Very beautiful interpretation of the challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful tile! I like this dynamic impression!

    BeantwoordenVerwijderen