woensdag 17 december 2014

DZS December Drie Luik

Voor de Dutch Zentangle Swap groep moesten we een 3-luik maken met kleur.
Ik had  Annemarie gekregen en moest dus voor haar iets verzinnen.
Zij doet ook vaker aan uitdagingen mee waar ik ook aan mee doe en ik had met haar al eens gemaild over o.a. kleur achtergronden.
Op haar advies had ik kleurinkt gekocht, daar de ATc' tjes mee besproeid, dit uitgeveegd met spons en toen laten drogen.
Uiteraard heb ik groene inkt gekocht en na het drogen vond ik de achtergrond wel leuk.
Dan een thema verzinnen wat je over 3 blaadjes uit kan werken. In het midden had ik Betweed getekend, ook al vanwege de vorm van een soort ster en nu vlak voor Kerst.

Ik heb de linker en rechter ertegen aan gelegd en verbonden met dubbele slierten, daarna nog wat kleinere betweedpatroontjes en wat Puff erbij.
Vanwege de Feestmaand met groene en goeden glittergelpen wat accenten aangebracht en wat schaduw.
Ik vind hem wel geslaagd geworden en Annemarie gelukkig ook liet ze me weten.




1 opmerking:

  1. Heel mooi en speels Carmela! Leuk dat je met inkt hebt geëxperimenteerd!

    BeantwoordenVerwijderen