maandag 8 december 2014

Diva Challenge 197

Laura "de Diva" heeft haar gastbloggers bedankt voor 5 weken haar taak overnemen en gaat nu weer zelf uitdagingen voor ons verzinnen.
Er is pas geleden een nieuw patroontje uitgebracht en dat is Arukas gedoopt. Het lijkt een soort ster.
Deze uitdaging was dan ook om hier eens mee te gaan spelen en daar iets leuks mee te maken.
Nou..........................ik vind het een leuk patroontje, maar of het leuk is wat ik ervan gemaakt heb, betwijfel ik.
Hierna heb ik het nog eens geprobeerd met een grote in het midden, maar die was half af en heb ik verscheurd.
Dan maar doen met deze.


19 opmerkingen:

  1. Beautiful! This tile has great energy. Each star has personality!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes, good energy and I like the shading focused around the star part of the tangle.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful shading on your Arukas. It makes for a very striking tile :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Really nice job on your shading with this challenge tile!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your tile makes me think of the song Starry Starry Night, very pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very nice arukas-stars you tangled :-) Like the shading of it!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo je was er snel bij deze week. Mooie uitvoering van dit patroon hoor. Je hebt de sterretjes in het midden perfect voor elkaar gekregen, Ik vond dit het allermoeilijkste bij dit patroontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very nice! Lots of great line work on this tile!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi! Knap gedaan met zoveel lijnen zo dicht op elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A delightful Challenge Tile, Carmela. It is so full of energy. It looks like an energetic Zentactular Fussion reaction packed with creative power. Well done.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Carmela, you have inspired me to take the time to try to figure out how to incorporate multiple arukas in the same piece. Very nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful! A sky with stars! Great way to use Arukas!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I struggled with this one...I wanted to make several like you did, but didn't have success. I will have to sit down with the teacher and learn. Yours is lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat ze allemaal wat anders zijn. Een mooie tangle om vaker te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie sterren, Carmela ! Je was dapperder dan ik om meer dan één tegelijk proberen! Hebben een schitterende dag ! c

    BeantwoordenVerwijderen